דף הבית  |  אודות  |  משרות פנויות  |  יעוץ ארגוני  |  טיפים למועמד  |  לקוחות  |  צרו קשר

 
 
   

יעוץ ארגוני

פעילות  הייעוץ הארגוני כוללת יעוץ והדרכה
הפעילות מתבצעת בשלבים:
- ביצוע דיאגנוסטיקה ארגונית
- הצגת ממצאי הבדיקה
- גיבוש המלצות פעולה
- סיוע ביישום והטמעה
- שימור תהליכי השינוי

בתהליך היישום וההטמעה באים לידי ביטוי:
1. ליווי וייעוץ להנהלות.
2. ליווי וייעוץ אישי למנהלים, אימון למנהלים.
3. פיתוח ארגוני (מבנים ותהליכי עבודה) ביחידות ובתת יחידות.
4. בניית תהליכי שיפור.
5. איתור הצרכי הדרכה, תכנון וביצוע הדרכה על פי הנדרש, לדוגמה: פיתוח וגיבוש צוותים, מיומנויות ניהול, הקניית מיומנויות בתחומי שירות ומכירות.

הפעילות מתבצעת ע"י צוות יועצים ומנחים בינתחומי, מתחומי מדעי ההתנהגות, כלכלה, הנדסה תעשיה וניהול.

הפעילות מתאפיינת בבחירת דרכי פעולה מתאימות לארגון\לקוח, למטרות וליעדים שהוצבו על ידו, כל זאת תוך הקפדה על איכות, אתיקה ורמה מקצועית גבוהה.

בין לקוחותינו חברות תעשייתיות, מסחריות\שיווקיות וארגונים ציבוריים\חברתיים (עמותות).

   
   
 
 

נבנה ע"י סטודיו עיצוב בקליק